24 feb

Inlogprobleem? Update je browser


Deze week werd het inlogsysteem onder handen genomen.

Dit kadert in het opzetten van een uniforme "account", waardoor je je voor toepassingen van Belgacom, Proximus en de Skynet-portaalsite kan inloggen met dezelfde gegevens.

We ontvingen enkele mails van gebruikers die niet meer konden inloggen. Helaas ondersteunt dit inlogsysteem geen oudere browserversies. Gebruikers van volgende browsers zouden geen moeilijkheden mogen ondervinden:

  • Firefox 3+
  • Internet Explorer 6, 7 en 8
  • Opera 10.10
  • Chrome 4 (Windows) 

We kunnen gebruikers van oudere browsertypes dan ook aanraden om te upgraden naar een recentere versie. Op Safari (Windows of Mac) werkt het systeem helaas niet altijd even vlot.

Onze excuses voor dit ongemak en bedankt voor het begrip!

14:39 Gepost door Het Skynet Blogs-Team in Dienstmededelingen | Permalink | Tags: browser |  Facebook |

22 feb

Identificatiesysteem

Hallo allemaal,

 

Een technisch onderhoud aan ons identificatiesysteem kan ervoor zorgen dat je je vandaag niet kan inloggen op je Skynet-account. Het kan gebeuren dat je je tijdens je sessie opnieuw zal moeten inloggen.

 

Wij raden je dan ook aan om je posts niet rechtstreeks in de HTML editor aan te maken maar in een Word document.

 

Het is ook beter om je tekst niet simpelweg vanuit Word te kopiëren/plakken in de editor. Gebruik daarvoor de knop “Word’ (laatste knop in het menu)  in je editor.

 

Aarzel niet om ons op de hoogte te brengen van alle bugs die zich vanaf 22 februari voordoen...

http://www.skynet.be/over/contacteer/eptica

 

 

Met vriendelijke groeten,

13:48 Gepost door Het Skynet Blogs-Team in Dienstmededelingen | Permalink |  Facebook |