29 feb

At your service

Bij Skynet doen we al een aantal jaren al het mogelijke om een performant blogsysteem op poten te zetten. We worden daar vaak voor gecomplimenteerd, en er is ook wel eens kritiek te horen. Volledig terecht, als die opmerkingen met de waarheid stroken. We zouden niet zonder kunnen en dit helpt ons om rekening te houden met de wensen van onze gebruikers. Onlangs lazen we echter volgende bemerkingen:

  • Jullie laatste update is compleet nutteloos. Ik vraag niet om updates. Laat gebruikers de keuze of ze dat willen of niet.
  • Emails worden al dan niet behandeld, laat staan gelezen.
  • Klantenbinding is niet het keyword bij Skynet, doe jullie werk.

"Nutteloze" update
Gebruikers de keuze geven welke personalisering ze willen gebruiken is niet realistisch. Er werd langer dan een jaar op gehamerd dat het handig zou zijn objecten in de kolommen een zelf gekozen naam te kunnen geven. We kiezen ervoor om ons systeem zo veel mogelijk te verbeteren en gebruiksvriendelijker te maken: tot tevredenheid van velen. Er bestaan andere blogdiensten die zelden wijzigingen doorvoeren.

Tot uw dienst
Onze Klantendienst zorgt binnen 48 uur voor een antwoord.
Uitzonderingen: een technisch probleem dat moet onderzocht worden, suggesties die moeten besproken worden, mails die in het weekend worden verstuurd wachten iets langer. Skynet is niet meer bereikbaar op het oude emailadres dat nog op een aantal blogs vermeld staat.

Reacties
De reacties op deze blog dienen om een mening kenbaar te maken of om te reageren op de post die erboven staat. Gebruik ze gerust à volonté. Om bugs of problemen te melden is het contactformulier echter de enige weg.

Support
Skynet geeft met plezier support voor problemen die te maken hebben met de blogdienst. Voor gebruikers die nog een moeilijkheden ondervinden met de personalisering zoeken we naar een oplossing. Als we per mail bijkomende vragen stellen, is een antwoord op die vragen noodzakelijk om de zaak op te lossen. Het doet er niet toe welke configuratie ik heb, los het op helpt ons niet echt verder.

Gebruikers zijn vrij allerhande snufjes, freeware en tellers op hun blog te plaatsen.  Doet er zich echter een probleem voor met die snufjes, dan kunnen we dit niet oplossen. Het is logisch dat Skynet geen ondersteuning kan geven voor alle mogelijke toepassingen van andere uitgevers, maar enkel voor de mogelijkheden die we zelf aanbieden.

Interactie
We willen er graag aan herinneren dat intitiatieven zoals een volledig gratis Blogklantendienst en AllesoverdeSkynetblogs uniek zijn. Bij andere blogproviders is men bij problemen vaak enkel en alleen aangewezen op FAQs. We willen dit voordeel dan ook graag behouden.

Zowel de Klantendienst als ons Technisch Team werken hard en verdienen respect. Onflatteuze mails versturen via het contactformulier of rechtstreeks naar onze medewerkers heeft geen enkele zin. Wie zich eens goed wil afreageren mag dat, en kan terecht op volgende blog: link.

Veel blogplezier bij Skynet en bedankt voor uw begrip.

 

 

11:18 Gepost door Het Skynet Blogs-Team in Algemeen | Permalink | Tags: interactie, klantendienst, reacties, support, update |  Facebook |